Dave's Surprise Build! (Off-Road Pacer)
Selalunya Dave perlu mengikut idea-idea gila Fred, tetapi kali ini Dave dapat memilih projek seterusnya. Mereka menuju ke Idaho untuk meneroka medan barang luar jalan buruk dan di situ Dave memilih projek kejutan.