Scouthouse Adventure
Apabila Fred membeli International Scout dengan karavan di atasnya, sudah tiba masanya untuk mengembara. Dia dan Dave pergi ke Anything Scout untuk membaiki overlander lama dan mengubahnya menjadi mesin luar jalan dengan rumah di bahagian belakang.