Champion Chefs
Guy Fieri lawat restoran dimiliki cef-cef Food Network. Di Bandar Studio, California, Cef Antonia Lofaso menyajikan perisa antarabangsa yang luar biasa, dan di Bandar Rapid, Dakota Selatan, Cef Justin Warner menghidangkan ramen dan ladu yang enak.