From Chicken to Caribbean
Guy Fieri nikmati hidangan hebat ayam dan hidangan berilham pulau. Restoran di Omaha sajikan ayam dengan pankek. Restoran tersembunyi Cincinnati menyediakan hidangan Caribbean sebenar. Restoran eklektik di Redmond, Oregon, hidangkan ayam dan ladu mewah.