Cursed Shores
Kengerian menanti pasukan Zak Bagans semasa meneroka dua pulau. Di Singapura, hutan subur dihuni roh berdendam. Di Kanada, pelombong mungkin telah melepaskan kejahatan di sebuah bandar kecil. Adakah kuasa gelap gunakan orang hidup untuk melepaskan diri?