Nazi Portal to Hell
Kru Zak Bagans memasuki istana Czech untuk memburu portal ke neraka dan memasuki sebuah hotel terbengkalai di Filipina dengan masa lalu yang disumpah. Kenapa destinasi-destinasi ini mempengaruhi orang yang hidup dan yang telah mati?