Defiance Jr. High School
Pasukan ini belajar makna sebenar "semangat sekolah" di sebuah sekolah rendah yang kosong di Ohio. Daripada kunci berdenting memikat mereka ke sarang hantu kepada pertemuan yang membingungkan di gim, Dakota dan kru menjadi mangsa hantu tanpa henti.