Cresson Sanatorium and Prison, Part One
Pasukan itu menghadapi gabungan tiga keganasan di sanatorium Pennsylvania yang terbiar. Jika hantu mimik dan semangat kanak-kanak tak mencukupi untuk menggegarkan kru, Dakota ada percubaan jahat meningkatkan ketakutan di kemudahan ini.