Cresson Sanatorium and Prison, Part Two
Penerokaan gelap Dakota ke dalam kegelapan apabila dia membutakan pasukan dengan keganasan berganda di sanatorium Pennsylvania yang ditinggalkan. Bolehkah mereka lalui malam di blok sel di mana pembunuh bersiri paling mengerikan di Amerika ditempatkan?