Who’s Watching You
Pencuri licik mensasarkan keluarga yang membeli barang kemas istimewa. Stesen minyak menjadi zon bahaya apabila penjenayah menyerang pemandu di pam, penoreh tayar menyebabkan kekecohan dan kerani yang sangat tenang berhadapan perompak bersenjata.