Risky Moves
Mangsa yang degil enggan mengalah. Pengawal keselamatan tanpa senjata menjadi penyelamat, pemilik rumah menangani kebakaran selepas pembakaran kereta tanpa sebab, dan pengawal lintasan pertaruhkan nyawanya demi menyelamatkan seorang kanak-kanak.