Pink Plight to Contemporary Delight
Apabila Christina berkawan dengan jiran baru, dia mendapati bilik mandi utama jirannya memerlukan perubahan reka bentuk besar untuk melengkapkan seluruh rumah bohemia kontemporari mereka.