Midcentury Kitchen Reno
Apabila Christina menangani ubah suai rumah pertengahan abad 1950-an, dia membantu sebuah keluarga memelihara sejarah mereka sambil mengubah dapur yang gelap dan tertutup menjadi ruang menghiburkan yang terbuka dan cerah.