Boho Industrial Bathroom
Selepas pengubahsuaian dapur yang berjaya, Christina kembali untuk mereka bentuk bilik mandi tingkat atas. Kali ini, tugas Christina adalah untuk mengimbangi gaya berbeza pasangan itu sambil merancang parti ulang tahun ke-10 anaknya sendiri.