Tanpa kerelaan Mung, Chowder secara diam-diam memulakan syarikat kateringnya sendiri untuk sekumpulan makhluk kotor. / Selepas seorang cef selebriti popular menawan Marzipan City, Mung mesti mencari cara untuk memenangi kembali pujian Chowder.