Mung memutuskan untuk mengadakan parti terbesar untuk menghormati Chowder. / Apabila satu parasit neurotik menginap dalam perut Chowder, Chowder menyangka dia telah menemui dirinya sebenar. Tak lama selepas itu, dia dapati yang mereka berbeza sama sekali.