Bet the Ranch Dressing
Cef kecil menjadi kreatif dengan donat liar dalam pusingan pertama dan keju busuk dalam pusingan hidangan untuk menarik perhatian juri Vanessa Marano. Pencuci mulut berkrim dan berwarna-warni disediakan selepas membuka bakul terakhir.