Holiday Gift Baskets
Cef muda meraikan cuti dengan juri jemputan Corey Fogelmanis dan hadiah dalam setiap pusingan. Bersama-sama kejutan bermusim mereka, kanak-kanak memasak dengan itik pada pusingan pertama dan tembikai Santa Claus untuk pencuci mulut.