Playing Ketchup
Bermula dengan soda sos tomato pada pusingan pertama, cef muda menggulung bahan-bahan pelik untuk menarik perhatian juri Gina Torres dan Daniel Breaker. Kulit khinzir dalam bakul pencuci mulut mencabar dua cef terakhir untuk menjadi kreatif.