Challenges
Di bandar metropolitan seperti Hong Kong, Cha Chaan Teng menghadapi banyak cabaran. Selain daripada kadar sewa yang tinggi dan persaingan yang sengit, wabak ini telah membebankan pemilik Cha Chaan Teng.