Cha Chaan Teng
Walaupun ia restoran biasa di bandar ini, dengan dalaman rumit dan struktur unik, Cha Chaan Teng mempunyai estetika sendiri yang mengilhamkan pembuat filem Hong Kong seperti Wong Kar-wei, Johnnie To dan John Woo.