Garages to Guest Suites
Mereka bertempur dalam cabaran unit kediaman tambahan dan Jonathan melakukan apa sahaja dengan harapan beroleh kemenangan. Breegan Jane dan Trixie Mattel menilai ruang, dan yang kalah dihantar untuk menjadi pemandu pelancong dalam bas pelancong LA.