Who's King of the Kitchens
Jonathan dan Drew mengubahsuai dapur dan ruang makan mereka tetapi menghadapi masalah ruang dan struktur. Alex Guarnaschelli dan Veronica Valencia singgah menilai bilik-bilik, dan pemenang diberikan makan malam romantis daripada cef Michelin terkenal.