Main Bedroom Magic
Cabaran ketiga melihat mereka mengubahsuai suite bilik tidur utama mereka, dan Drew fikir dia memandang rendah kerja yang perlu dibuat sementara Jonathan bergegas menyainginya. Jasmine Roth menjadi juri undangan, dan pemenang menerima ganjaran ajaib.