The Finale
Jonathan dan Drew mengatasi bahagian hadapan rumah mereka pada peringkat akhir pertandingan flipping mereka di Galveston, TX. Pemenang dengan keuntungan paling banyak menyumbangkan hasil kepada badan amal tempatan.