Sweet Guest Retreats
Jonathan dan Drew Scott mereka semula bilik tidur dan bilik mandi tetamu mereka untuk Tiffany Brooks dan Ben Sargent untuk menilai. Yang kalah perlu keluar ke Teluk untuk menangkap udang dan kemudian memasak hidangan untuk pemenang dan para hakim.