Beachfront Battle
Jonathan dan Drew mempunyai masa seminggu untuk mengubah suai ruang kediaman Pantai Teluk mereka sebelum David Bromstad dan Mesir Sherrod masuk untuk menilai. Kemudian, yang kalah mesti menaiki The Cyclone di taman hiburan tempatan beberapa kali.