Di Lapangan Terbang Barajas, pegawai mengesan seorang wanita selepas beg pakaiannya kelihatan ada barang memprihatinkan. Di Pelabuhan Barcelona, Pengawal Awam mengesyaki sebuah van penuh dengan barangan curi.