Di Lapangan Terbang Barajas, pegawai kastam mesti menangani rintangan bahasa semasa memeriksa bagasi penumpang yang mencurigakan. Di Pelabuhan Algeciras, kontena penghantaran yang penuh barangan perkahwinan diperiksa bagi mencari barangan seludup.