Di Lapangan Terbang El Prat, cenderahati percutian wanita mungkin melanggar Undang-undang Antarabangsa. Di Lapangan Terbang Barajas, seorang penumpang telah ditemui dengan sejumlah besar barangan fesyen tiruan.