Divide and Conquer
Disebabkan jadual kerjanya yang sibuk, Chandeng menyerahkan tugas menembak pakaian baharu kepada kakaknya Rupu dan isterinya Changni. Mereka guna warna tanah dan hijau sebagai tema, dan mengupah pengarah seni berpengalaman Sarah.