Sweet Like Kuki
Pakar pemakanan menghalang ayah Chandon daripada makan makanan berkalori tinggi. Ibu Changden meminta Changden dan ahli keluarga yang lain untuk membantu mengawasi Kuchi, tetapi Kuchi sentiasa jumpa jalan untuk curi makan pencuci mulut dan gorengan.