Monumental Macao
Dokumentari yang menceritakan kisah Macao melalui tembok abadi mercu tanda bersejarah dan modennya, meneroka cara monumen ini membentuk kota ini.
"Monumental Macao" ialah dokumentari sejam yang menawan yang menceritakan kisah Macao melalui tembok abadi mercu tanda bersejarah dan modennya, meneroka cara monumen ini telah membentuk kota ini.