Deadtime Stories
Polis yang menjalankan pemeriksaan kebajikan terjumpa mayat kejam yang tersembunyi di dalam bangsal taman pelik di rumah Alabama. Bahagian yang paling mengejutkan? Seorang lagi ahli keluarga terkorban di hartanah ini hanya dua hari sebelum itu.