Burning Love
Di Ore City, Texas, bomba memadamkan trak yang terbakar hanya untuk mendedahkan sisa hangus mayat manusia di dalamnya. Tidak lama kemudian menjadi jelas bahawa ini bukan kemalangan dan ada sesuatu yang sangat jahat sedang bermain.