A Killing in Rotation
Di Pueblo, Colorado, kebakaran mendedahkan serpihan mayat manusia yang hangus. Ketika para detektif berusaha untuk menjejaki pembunuh, penyiasatan mereka menemui perselisihan pada asas sebuah keluarga besar yang berbilang generasi.