A Giant Challenge
Apabila Hot Rod pulih, Jack mahu 400 paun Andrew the Giant ke dalam gelanggang. Tetapi, mesti turunkan berat badan. Keluarga Lil Show melawat TN dan terpecah rahsia membawa kepada masalah antara Pinky dan Syko.