Circling Sharks
Pemilik Jack Darrel menyerlahkan ahli gusti dengan menjangkakan acara besar pertama. Pinky dan Syko berikrar meningkatkan persembahan. Ivar mahu bergelut walaupun penyakit tulang rapuh dan Lil Show mesti turunkan semangat dengan tubuhnya yang semakin tua.