Love, Micro Style
Pinky dan Syko bergelut untuk berusaha bersama-sama. Ivar bersedia untuk pukulannya pada kegemilangan dalam gelanggang, walaupun penyakit tulang rapuhnya. Dengan persaingan Lil Shownya yang panas, kesilapan langkah membawa akibat yang buruk untuk Hot Rod.