Peril on the Horizon
Gajah yang bertembung memaksa Kawanan Marsh bersembunyi. Fig si harimau bintang terus memberi pelajaran penting untuk anak-anak. Betina dalam Kawanan Marsh terancam oleh jantan nomad tidak diketahui. Amani si cheetah berperang dengan hyena untuk makanan.