Kingdom of Predators
Kawanan Marsh yang tersebar berdepan perlindungan yang berkurangan daripada enam singa pahlawan jantan. Kabibi dan Cloudy Eye memburu untuk memberi makan anak-anak baru mereka yang lapar. Amani si cheetah bekerja keras untuk membesarkan tiga anak baru.