The Weekend Vortex
Sheldon memilih untuk menyertai maraton permainan Star Wars hujung minggu khusus lelaki daripada pergi bersama Amy ke majlis hari jadi ibu saudaranya dan mendapat pengajaran daripada Penny dan Amy.