The Skank Reflex Analysis
Pada tayangan perdana musim kelima, Penny bimbang bahawa dia merosakkan perkara secara kekal dengan rakan-rakannya selepas malamnya bersama Raj, manakala Sheldon mengetuai pasukan senapang cat.