The Werewolf Transformation
Perubahan dalam rutin Sheldon memaksanya untuk menilai semula seluruh hidupnya, apabila tukang guntingnya sakit. Sementara itu, Howard memikirkan semula keputusannya untuk pergi ke angkasa lepas selepas latihan angkasawan.