Akira terima permintaan perlindungan daripada Hitomi, bekas isterinya. Mereka cuba jaga jarak antara pengawal dan pelanggan, tetapi Aiko muncul di restoran mereka, menyebabkan situasi serius melibatkan Hitomi.