Best. Banana Leaf Rice. Ever.
Tidak sukar untuk memahami apa yang menjadikan nasi daun pisang yang lazat dan menyelerakan begitu popular di Malaysia. Kini, Daphne mendengar kes empat penggemar makanan sebelum dia menentukan versi hidangan klasik mana yang menjuarai.