Best. Nasi Lemak. Ever.
Kebanyakan rakyat Malaysia bersetuju, Nasi Lemak adalah hidangan kegemaran negara, namun cara paling pasti untuk mulakan pertengkaran adalah bertanya. Daphne menyertai perdebatan ketika empat pencinta makanan bertelagah tentang Nasi Lemak terunggul.