Best. First Date Meal. Ever.
Semua orang tahu bahawa jalan ke hati seseorang adalah melalui perut mereka. Daphne Iking menyelesaikan perdebatan ketika empat Casanova masakan bergaduh tentang restoran dan hidangan yang paling menarik untuk janji temu pertama.