Captains of Industry
Ketika Revolusi Perindustrian melanda Nome, pelombong meningkatkan operasi. Spud retak mungkin bawa bencana untuk Shawn. Kris Kelly bergelut dengan peralatan yang rosak. Chris McCully bermula hebat, manakala Vernon membeli kapal korek yang aneh.