Born a Gamblin' Man
Seluruh pasukan cuba selamatkan musim mereka selepas berdepan dengan situasi bahaya. En. Gold cuba di Kawasan cetek. Chris cuba selam sendirian lagi selepas Zeke bersusah payah. Kris cuba menyelesaikan satu krisis.